Bleach - recenze

19. února 2008 v 12:40 | ♥Vaše Ai♥ |  */*Bleach*/*
Já recenze moc psát neumím, no nebo spíš neumím psát stručné recenze. Ono je to strašně těžký psát o něčem, co se vám líbí stručně. Dost mích keců, teď k recenzi.
Hned první epizoda je nabitá akcí. Opening je skvělej, hned jsem si zamilovala tu písničku. Na začátku se nám představí hlavní postava této anime Ichigo Kurosaki, zrzavý student střední školy, který nikdy nenechá, by bylo ubližováno jeho přátelům. Také se nám představí jeho povedený a tak trošku nenormální taťka, se kterým se Ichigo pořád mlátí IsshinKurosaki a obě jeho sestry, nejmladší klidňoučká Yuzu Kurosaki, která vaří pro čtyři hladové krky a je ujetá na všechny kawaii věci. Druhá Ichigova sestra se jmenuje Karin Kurosaki a je trošku uzavřenější, zato se ale nebojí se ozvat a taky někdy někoho zmlátit. Ale Ichigo není obyčejný středoškolák, on už od malička duchy. Ichigo pomáhá jedné dívce - duchovy, která nemá ani po smrti klid, ale jednou se u něj ve městě objeví Hollow a začnou problémy. Ichigo je jediný a tak utíká pryč a ten Hollow za ním. Zachrání ho shinigami Rukia Kuchiki, tím že zničí Hollowa. Ten večer se Rukia objeví u Ichigo doma a je v šoku, když zjistí, že ji vidí. Po chvilce se objeví další Hollow a jde po Ichigově rodině a po Ichigovi. Rukia se zraní, když bude zachraňovat Ichiga a rozhodne se, že jediná možnost záchrany je, že dá Ichigovi část své síly. Jenže Ichigo nezíská jen část její síly, ale získá ji všechnu a tudíž se stane Shinigamim. Rukia musí použít Gigai (Lidská podoba pro Shinigami, ve které ji lidi uvidí). Začne chodit do stejné školy jako Ichigo a nestěhuje se k němu do skříně. Ichigo zuří, ale Rukia mu vysvětlí, že se nemůže vrátit do SS (Soul Society - Společenstvo duší) a že ji Ichigo bude muset zastupovat dokud se jí nevrátí síla. Tak začíná tento příběh…
Bleach má skvěle propracované příběhy postav, hned první díl vás chytne a stáváte se zavislímy. Openingy a endingy jsou vážně úžasné a dabing je perfektní. Navíc Bleach není jenom napínavý, ale je tam i sranda.
Moje hodnocení Bleach:
Příběh
9,9/10